mykonostv.gr
Santorini Exw
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΥΚΛΑΔΕΣΜΥΚΟΝΟΣΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μύκονος και Σαντορίνη σταθερά ψηλά στους δημοφιλέστερους προορισμούς

Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ

Σταθερά ψηλά σε δημοφιλία σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένουν η Μύκονος και η Σαντορίνη σύμφωνα με δημοσιεύματα και έρευνες που είδαν το φώς της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα στο εξωτερικό. Η MTC GROUP συγκέντρωσε και παραθέτει τα στοιχεία που αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα για το πώς κρίνουν οι τουρίστες τα δύο νησιά. Συγκεκριμένα:

Πέρα από το Lonelyplanet που κατέταξε τα δύο νησιά στους δημοφιλέστερους προορισμούς και την πρόσφατη έρευνα του διεθνούς τουριστικού πράκτορα CV Villas από τη Νότιο Αφρική, ακόμα και η βρετανική Telegraph που είχε πριν λίγο καιρό δημοσιεύσει αρνητικό άρθρο για τις τιμές στη Μύκονο, λίγες ημέρες μετά έγραψε ότι “προσπάθησε σε ένα αφιέρωμα να βάλει σε… τάξη 20 από τις καλύτερες ελληνικές ακρογιαλιές, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πολλά κριτήρια. Από την προσβασιμότητα, τις τιμές, τα αξιοθέατα και φυσικά το τοπίο”.  Εκεί, η Μύκονος βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα (7η θέση).

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι η Αμερικανίδα πλοίαρχος κρουαζιερόπλοιου που είχε δημοσιεύσει ότι είχε πληρώσει ακριβά ένα ψάρι, στη συνέχεια έσπευσε να αποσαφηνίσει ότι το γεγονός δεν συνέβη στη Μύκονο.  Και χρήσιμα στη συγκεκριμένη συγκυρία, είναι τα  δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη Σαιν Τροπέ, Ίμπιζα και η Σαρδηνία, είναι αποκαλυπτικά.

Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης (GRI®) καθώς και οι επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων, υπολογίζεται από την ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων. Ο δείκτης αυτός υπολογίζεται για κάθε ξενοδοχείο, μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Δείκτες άνω του 80% δηλώνουν θετική εμπειρία. Oι δείκτες είναι ποιοτικοί και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της εξέλιξης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Tα στοιχεία που παρουσιάζονται βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.

Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί πάλι στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δυο δημοφιλών ελληνικών νησιών.

Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σαιν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87% και ακολουθούν Σαρδηνία και Ίμπιζα. 

Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σαιντ Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.

Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σαιντ Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.

Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σαιντ Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88% αντίστοιχα.

Στην κατηγορία της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκονται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σαιντ Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.

Υπενθυμίζεται ότι και πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν Σαιν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%). 

Εξίσου σημαντική είναι και η έρευνα του SlotTracker.com που, αναλύοντας περισσότερα από 400 εκατομμύρια hashtags στο Instagramm, παρουσιάζει τους 15 δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται Η Σαντορίνη και η Μύκονος . Από τις μαγευτικές ευρωπαϊκές πόλεις έως τα εξωτικά καταφύγια στην Καραϊβική, το Slot Tracker διαπίστωσε ότι “αυτοί οι προορισμοί προσφέρουν απαράμιλλες εμπειρίες πολυτέλειας και αποκλειστικότητας, όπου η γοητεία της χλιδής συνεχίζει να αιχμαλωτίζει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο”. Οι 15 πιο δημοφιλείς προορισμοί σύμφωνα με το SlotTracker.com είναι :

  1. Paris, France:  141,990,847
  2. Morocco:   25,100,959
  3. Jamaica, Caribbean: 14,765,593
  4. Maldives:  12,777,931
  5. Kenya, Africa:   12,482,112
  6. Florence, Italy:  12,264,402
  7. Tuscany, Italy:  11,421,930
  8. Bordeaux, France:  9,291,186
  9. Santorini, Greece:   9,239,954
  10. Sardinia, Italy:  8,925,075
  11. Monaco:  8,270,156
  12. Cote d’Azur, France:  7,021,014
  13. Montenegro:   6,589,686
  14. Mykonos, Greece: 6,447,387
  15. Cannes, France: 5,597,79

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σούπερ Οκτώβριος για τη Μύκονο με αύξηση των ξένων επιβατών

Ιωάννα Τούνη: Απαντά στα αρνητικά σχόλια για το βίντεο με τον δημόσιο θηλασμό – «Στο Twitter ξύδι»

«Ένας ευαίσθητος γίγαντας που δίνει και την ψυχή του για τον τόπο»